Nowe miejsce: Wola

11 uwag do wpisu “Nowe miejsce: Wola”

  1. To w końcu trafiłam 🙂 przecyztałam wszystko od początku do końca, tylko w odwrotnej kolejności 🙂 Piękny teren macie, na mały park wystarczy chyba areału, a na pewno na sporą kolekcję roślin; Boże, jak ja Ci tego zazdroszczę! tej przestrzeni i ziemi… bo tak, jak Ty bez drewna, ja bez ziemi i roślin praktycznie żyć nie mogę.

    Życzę Wam dużo, dużo szczęścia na nowym miejscu, pomyślnego rozwiązania sprzedaży poprzedniego i tego, aby to nowe miejsce także tu, w sieci, dobrze Ci służyło.

    1. Witam w nowym miejscu 🙂
      Myślę, że na miniaturę parku działki wystarczy. Już nie mogę się doczekać, kiedy minie z dziesięć lat by można było patrzeć na podrośnięte drzewka. Działkę dość długo szukałam, bo potrzebny był kompromis między całkowitym odludziem, a bliskością drogi, by móc każdego dnia bez problemu dostać się do pracy. Drugie jest spełnione, a pierwsze nieco kuleje, choć przestrzeni odrobinę jest 🙂
      Dziękuję i zapraszam na bloga i na kawę 🙂 a może też na wiórki, jak los pozwoli?

Skomentuj

