Wczesna wiosna nad Wisłą

6 uwag do wpisu “Wczesna wiosna nad Wisłą”

  1. pofalowana trawa, poskręcane drewno… jesteś wrażliwa na te faktury 🙂 i na nieoczywiste piękno, dzisiejsze zdjęcia + to w nagłówku bloga i wygrywasz internety w kategorii „najbrzydszy blog”. Fajna alternatywa dla różnych słodkości 😉

    1. Ha! Blog faktycznie sprawia wrażenie okropnego 😉 Ale wcześniej tego nie zauważyłam, zatem piękno zależy od punktu siedzenia 😀
      A zdjęcie nagłówkowe, wraz z przyzwaniem cosia w nowe progi, będzie się zmieniało, może na coraz ładniejsze? hmmm, z moją wrażliwością może być to różnie odebrane 😉

  2. Spojrzałam na mapę, gdzie to Was wywiało i skąd znam tę nazwę (z naciskiem na część klasztorną)… a to po trasie, którą wiele razy przejeżdżałam. Piękne okolice. Pozdrawiam 🙂

    1. Kiedyś, już za czasów całkiem świadomych, mieszkałam na południowych rubieżach Podlasia, później rzut beretem na północ od Roztocza, teraz na południowych rubieżach Mazowsza, a jeśli spojrzeć na to historycznie, to na północnych rubieżach Małopolski 🙂 To pogranicze dopiero będę odkrywała. Dla mnie, jako półkrwi góralki, jest tu płasko, jak na stolnicy :), co absolutnie nie znaczy, że brzydko 🙂

      To jak będziesz kiedyś znowu przejeżdżała, to może zatrzymasz się na kawę?

Skomentuj

