Śnieg już może padać

6 uwag do wpisu “Śnieg już może padać”

  1. Niby drobiazg, a jak poprawia wygląd.
    Po złożeniu wygląda dużo ciekawiej niż we wcześniejszym wpisie.
    Jedno z moich snycerskich marzeń – nauczyć się dekoracji w stylu japońskim.

    1. Ha! jak tak siedziałam nad krokwiami, gdy leżały obok siebie, to drapałam się w głowę, że głupotę zrobiłam, że jest tego za dużo. Ale po złożeniu konstrukcji uśmiechnęłam się do siebie i jestem z efektu zadowolona 🙂

  2. Anetko! Zdrowych i Wesolych Swiat, wszystkiego najleszego dla Ciebie i calej rodzinki:)

    Alez sie u Ciebie dzieje, mam straszne zaleglosci ale wroce wkrotce po swietach aby poczytac co sie u Ciebie dzieje, a z tego co widze to dzieje sie duzo.

Skomentuj

