Czekam na zielone

5 uwag do wpisu “Czekam na zielone”

  1. a ty tam zaraz jakąś tabelkę w excelu zrobiłaś z tymi roślinami czy liczyłaś na karkulatorze?
    Bo wiesz, byliny nie są tym samym, co drzewa 😉
    Cieszę się, że coś nam wyszło, choć na razie zupełnie wstępnie, i dalej będzie wychodzić. Mam pewien plan co do twoich rabatek, jak się skrystalizuje, to napiszę 🙂
    Linknę na razie do siebie na fb, co?

    1. Megi, zliczyłam wszystko 🙂 sztuki to sztuki 🙂 Jak na razie będę miała ręce pełne roboty z tą jedną rabatą, co już jest. Mam nadzieję, że ją ogarnę gdzieś do czerwca, chociaż mam perspektywę na ciągły deficyt czasu.
      A linkować oczywiście można, ja w sumie nie zapytałam 😉

Skomentuj

