Dalsze wędrówki po słojach

Wzór numer jeden prezentowałam podczas minionych wakacji. Wzór numer dwa zrobił się niepostrzeżenie, bo był niewymagający i chyba jeszcze nigdzie go nie prezentowałam. Zatem mała migawka jest właśnie teraz:

 

Wzór numer trzy właśnie dziergam, i podobnie jak numer jeden, pozostanie chwilowo niedokończony. Muszę policzyć deski i zobaczyć, co zostanie na ich dokończenie. Jednak, żeby nie było, że go nie ma, to:

InkedP1080115_LI

Za chwilę powinnam się wziąć za numer cztery i dopiero tak na prawdę wtedy będzie wiadomo ile desek mi zostaje. Będę mogła wówczas dokończyć pierwsze trzy i ten czwarty. Powinna też zaistnieć możliwość zrobienia zdjęć całości. Nie mogę się już doczekać 🙂

3 odpowiedzi na „Dalsze wędrówki po słojach”

  1. Awatar Sebaskas

    Przepiękne te deski, u mnie po wycięciu nie widziałem takich wzorów😁😁.

    1. Awatar NieTylkoMeble

      Po pierwsze trzeba wyciąć kostrobate drzewo, potem wybrać pokręconą deskę a później jak tniesz, to już wychodzą esy floresy 😜

  2. Awatar Zmontowany wzór nr 3 – Nie Tylko Meble na Woli

    […] Najwcześniej zaczęłam robić wzór nr 1, ale w między czasie powstał i pojawił się tam, gdzie był być powinien wzór nr 2. A wczoraj ukończyłam montaż desek ze wzorem nr 3. O pracy nad wzorem nr 3 i ukończonym wzorze nr 2 pisałam tutaj. […]

Dodaj komentarz

Witaj na moim blogu!

Tutaj znajdziesz aktualne moje prace opatrzone trochę większym komentarzem i z większą liczbą zdjęć. Mniejsze, krótsze, bardziej esencjonalne, a i także bieżące „chwilówki”, znajdziesz w mediach społecznościowych. Obie formy się uzupełniają 😃

Więcej słów o mnie znajdziesz z zakładce „Ja, Aneta Krzyżak”.

Zaproszenie na spotkanie miłośników stolarstwa tradycyjnego znajdziesz w zakładce „Piknik Stolarski”.

Kategorie wpisów